aparat fotograficzny skierowany na tablicę z informacjami o kampanii
„Bezpieczny przejazd” – ponad 56 mln wyświetleń materiałów edukacyjnych stworzonych z influencerami

Organizator kampanii społecznej „Bezpieczny przejazd” – PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. – od 5 lat promuje ideę bezpieczeństwa w mediach…

mama z dziećmi na rowerach przy znaku A-9 przejazd kolejowy z zaporami.
Dziecięcy głos w kampanii społecznej „Bezpieczny przejazd”

Do Ambasadorek i Ambasadorów Bezpieczeństwa kampanii społecznej „Bezpieczny przejazd” dołączyły Amelka, Hania i ich mama z kanału Zabawkowicz,…

Więcej informacji

Michał Jasionowski podczas nagrania odcinka
Mocny głos rozsądku w kampanii Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko!”

Do Ambasadorek i Ambasadorów Bezpieczeństwa dołącza youtuber Michał Jesionowski z kanału Miłośnicy 4 Kółek.

Więcej informacji

Youtuberzy z kanału EMCE2: Huyen i Marcin
Kolejny głos rozsądku w kampanii Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko!”

Tym razem do Ambasadorek i Ambasadorów Bezpieczeństwa dołączają youtuberzy z kanału EMCE2: Huyen i Marcin.

Więcej informacji