Spot kampanii „Bezpieczny Przejazd” jednym z najpopularniejszych na YouTube
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking pięciu filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
Więcej informacji na portalu wirtualnemedia.pl.
Od momentu publikacji, film o #ŻółtejNaklejcePLK obejrzano blisko 6 mln razy. Inny spot kampanii „Bezpieczny przejazd” pt. „Posłuchaj głosu rozsądku” osiągnął ponad 14 mln wyświetleń.
Oba spoty można zobaczyć na kanale YouTube PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.