Statystyki wypadków – wrzesień 2021

18 wypadków i kolizji, 3 osoby zabite i 1 ciężko ranna to bilans zdarzeń do jakich doszło we wrześniu br. z udziałem pojazdów i pieszych na przejazdach oraz przejściach kolejowo-drogowych kat. A-E.

Grafika samochód uderzony przez lokomotywę.

Ponadto w dziewiątym miesiącu 2021 roku miały miejsce 22 wypadki z udziałem pieszych w miejscach niedozwolonych. W ich wyniku zginęło 14 osób, a 6 zostało ciężko rannych.

Od początku 2021 roku na przejazdach wydarzyło się 151 wypadków i kolizji (o 26 więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku), zginęło 38 osób (o 4 więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku), 13 zostało ciężko rannych (o 5 mniej niż w analogicznym okresie zeszłego roku).

Przerwy/ograniczenia w ruchu pociągów w związku z wypadkami i kolizjami wyniosły we wrześniu ponad 62 godziny.

Przedstawione dane mogą ulec zmianie ze względu na niezakończone dochodzenia oraz trudności w uzyskaniu informacji od odpowiednich organów (pogotowie, prokuratura) i związanych z ochroną danych osobowych.


BEZPIECZNY PRZEJAZD 2021 W LICZBACH:

  • 4 000 000 odtworzeń spotu - kampania reklamowa wideo w serwisie internetowym
  • ponad 1 500 000 odsłon reklam - kampania spotowa na platformach typu VoD - 2-tygodniowa kampania w serwisach internetowych VoD
  • 854 721 wyświetleń materiałów kampanii – działania reklamowe w mediach społecznościowych
  • 470 790 odbiorców postów w mediach społecznościowych
  • 109 000 rozdystrybuowanych materiałów
  • 289 prelekcji edukacyjnych (w tym 52 przeprowadzonych przez szkolnych nauczycieli)
  • 9 327 wyedukowanych dzieci
  • 755 akcji informująco-promocyjnych na przejazdach (w tym 689 w ramach bezpiecznego piątku)
  • 63 365 odbiorców akcji informująco-promocyjnych na przejazdach
  • 138 mandatów
  • 378 upomnień
  • 719 kontroli trzeźwości
  • 4 imprezy motoryzacyjne
  • 23 pikniki edukacyjne
  • 222 usterki zgłoszone przy pomocy formularza „Zgłoś usterkę”
  • Udział w telewizyjnym „programie śniadaniowym” – lokowanie idei/produktu w tzw. „programie śniadaniowym” jako jeden z tematów/wątków porannego magazynu/audycji
  • cykl min. 4 audycji radiowych
  • 2 szt. - reklama prasowa w dzienniku o zasięgu ogólnopolskim