Wypadki i kolizje z udziałem pojazdów i pieszych na przejazdach/przejściach kolejowo-drogowych kat. A-E w listopadzie 2024 r.*
W listopadzie 2024 roku doszło do 13 wypadków i kolizji z udziałem pojazdów i pieszych na przejazdach/przejściach kolejowo-drogowych kat. A-E.
ciężko ranne
1
6
Od początku 2024 roku:
Wypadki z udziałem pieszych w miejscach niedozwolonych w listopadzie 2024 r.*
W listopadzie 2024 roku doszło do 23 wypadków z udziałem pieszych w miejscach niedozwolonych.
ciężko ranne
3
16
Od początku 2024 roku:
Wypadki i kolizje z udziałem pojazdów i pieszych na przejazdach/przejściach kolejowo-drogowych kat. A-E na przestrzeni lat. *
Wypadki na przejściach niedozwolonych na przestrzeni lat *
* Stan na dzień: 6.12.2024 r.
Dane mogą ulec zmianie ze względu na trwające dochodzenia oraz trudności w uzyskaniu danych od odpowiednich organów (pogotowie, prokuratura) związanych z ochroną danych osobowych. Dane pochodzą z Biura Bezpieczeństwa PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.
Ciężko ranny – osoba, która w wyniku poważnego wypadku doznała naruszenia czynności narządu ciała lub rozstroju zdrowia i w następstwie tego była hospitalizowana przez ponad 24 godziny, wyłączając osoby, które próbowały popełnić samobójstwo.
To statystyki tylko z tego roku. Dane pochodzą z Biura Bezpieczeństwa PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.
Idea kampanii
Pośpiech, brawura i brak rozsądku to najwięksi zabójcy na torach. Walczymy o to, co najcenniejsze: ludzkie zdrowie i życie.
Cykliczne działania
Nasza kampania to nie tylko szczytne idee, ale przede wszystkim regularne działania, podnoszące świadomość kierowców i pieszych.
Historia
Zaczynaliśmy od chęci działania. Dziś tworzymy jedną z najważniejszych inicjatyw w Polsce, zajmujących się bezpieczeństwem na torach.