„Bezpieczny przejazd” ze statuetką Bronze Stevie® Award 2021!

Od niemal 20 lat w międzynarodowym konkursie, w ramach ośmiu programów tematycznych doceniane są najbardziej rozpoznawalne światowe marki i kampanie. W tym roku do grona nagrodzonych Stevie® Awards dołączyły PKP Polskie Linie Kolejowe S.A z agencją PR Partner of Promotion. Międzynarodowe jury doceniło kampanię społeczną „Bezpieczny przejazd”, w ramach której wprowadzono Żółtą Naklejkę PLK – pierwszą naklejkę, która ratuje ludzkie życie.
W 2018 r. Żółte Naklejki pojawiły się na wszystkich przejazdach kolejowo-drogowych zarządzanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Znajdują się od wewnętrznej strony krzyży św. Andrzeja lub na napędach rogatek i zawierają trzy istotne numery: indywidualny numer identyfikacyjny przejazdu kolejowo-drogowego składający się z 9 cyfr, numer alarmowy 112 i numer awaryjny. To właśnie te informacje pozwalają sprawnie zawiadomić służby w razie niebezpiecznego zdarzenia i – zapobiegając wypadkom – ratować ludzkie życia.
Stevie® Awards to międzynarodowy program renomowanych nagród w dziedzinie marketingu. Rokrocznie zwycięzcy w poszczególnych kategoriach są wyłaniani spośród ponad 12 tysięcy nominacji. W skład jury wchodzą szanowani przedsiębiorcy, innowatorzy oraz osoby zajmujące się edukacją biznesową. Stevie® Awards we wcześniejszych edycjach konkursu zdobyły takie marki, jak Apple, Ford Motor Company, Samsung czy Procter & Gamble.