„Bezpieczny przejazd” ze statuetką Bronze Stevie® Award 2021!

Kampania „Bezpieczny przejazd” została wyróżniona jedną z wiodących nagród marketingowych przyznawanych na całym świecie – Stevie® Awards. Zdobyła brązową statuetkę w kategorii „Communications or PR Campaign of the Year – Public Service” za promowanie bezpieczeństwa z pomocą #ŻółtaNaklejkaPLK.

Z lewej strony logotyp konkursu Stevie, z prawej logotyp kampanii.

Od niemal 20 lat w międzynarodowym konkursie, w ramach ośmiu programów tematycznych doceniane są najbardziej rozpoznawalne światowe marki i kampanie. W tym roku do grona nagrodzonych Stevie® Awards dołączyły PKP Polskie Linie Kolejowe S.A z agencją PR Partner of Promotion. Międzynarodowe jury doceniło kampanię społeczną „Bezpieczny przejazd”, w ramach której wprowadzono Żółtą Naklejkę PLK – pierwszą naklejkę, która ratuje ludzkie życie.

W 2018 r. Żółte Naklejki pojawiły się na wszystkich przejazdach kolejowo-drogowych zarządzanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Znajdują się od wewnętrznej strony krzyży św. Andrzeja lub na napędach rogatek i zawierają trzy istotne numery: indywidualny numer identyfikacyjny przejazdu kolejowo-drogowego składający się z 9 cyfr, numer alarmowy 112 i numer awaryjny. To właśnie te informacje pozwalają sprawnie zawiadomić służby w razie niebezpiecznego zdarzenia i – zapobiegając wypadkom – ratować ludzkie życia.

Stevie® Awards to międzynarodowy program renomowanych nagród w dziedzinie marketingu. Rokrocznie zwycięzcy w poszczególnych kategoriach są wyłaniani spośród ponad 12 tysięcy nominacji. W skład jury wchodzą szanowani przedsiębiorcy, innowatorzy oraz osoby zajmujące się edukacją biznesową. Stevie® Awards we wcześniejszych edycjach konkursu zdobyły takie marki, jak Apple, Ford Motor Company, Samsung czy Procter & Gamble.