Rusza nowa kampania medialna „Bezpiecznego Przejazdu”!

17 stycznia startujemy z nową medialną odsłoną kampanii społecznej „Bezpieczny Przejazd”! Promuje ją nowy spot, którego hasłem przewodnim jest głos rozsądku: „Może ten głos jest jeszcze zbyt cichy? Ale zabrzmi donośniej, kiedy będzie nas więcej…”, słyszymy. Odpowiedź brzmi: zdecydowanie tak! Kampania ma bowiem na celu podnoszenie świadomości uczestników ruchu drogowego i zminimalizowanie liczby wypadków na przejazdach kolejowo-drogowych.

Grafika promocyjna nowej odsłony kampanii Hasło "Posłuchaj głosu rozsądku"; Uważaj na przejeździe kolejowo-drogowym. Dołącz od Ambasadorek i Ambasadorów Bezpieczeństwa. Na grafice Kobieta z mężczyzną, 2 dzieci oraz starsza pani. Na dole oznaczenia unijne.

Każdy błąd uczestnika ruchu drogowego na przejeździe kolejowo-drogowym może mieć tragiczne skutki, tym bardziej że droga hamowania rozpędzonego pociągu wynosi nawet 1300 m, czyli – praktycznie rzecz ujmując – 13 długości boiska piłkarskiego. Mimo że wypadki tego rodzaju stanowią mniej niż 1% wszystkich wypadków komunikacyjnych, to wciąż zbyt dużo. Zawsze bowiem oznacza to ofiary, dramaty osobiste, utrudnienia w ruchu drogowym lub ogromne koszty. Już od 17 lat PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują kampanię społeczną prowadzącą do poprawy bezpieczeństwa na przejściach i przejazdach kolejowo-drogowych. Czas na nową odsłonę!

Tym razem, w spocie video, zachęcamy wszystkich do dołączenia do kampanii! Jako #AmbasadorkaBezpieczeństwa lub #AmbasadorBezpieczeństwa zadbacie o bezpieczeństwo swoje i innych na przejazdach kolejowo-drogowych. Zapraszamy do obejrzenia filmu. Razem możemy więcej, niech grupa Ambasadorek i Ambasadorów rośnie w siłę!  Posłuchaj głosu rozsądku!