Statystyki wypadków – październik 2021

18 wypadków i kolizji, 4 osoby zabite to bilans zdarzeń do jakich doszło w październiku br. z udziałem pojazdów i pieszych na przejazdach oraz przejściach kolejowo-drogowych kat. A-E.

Grafika samochód uderzony przez lokomotywę.

Ponadto w dziesiątym miesiącu 2021 roku miało miejsce 19 wypadków z udziałem pieszych w miejscach niedozwolonych. W ich wyniku zginęło 17 osób, a 1 została ciężko ranna.

Od początku 2021 roku na przejazdach wydarzyło się 168 wypadków i kolizji (o 32 więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku), zginęło 41 osób (o 3 więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku), 13 zostało ciężko rannych (o 5 mniej niż w analogicznym okresie zeszłego roku).

Przerwy/ograniczenia w ruchu pociągów w związku z wypadkami i kolizjami wyniosły w październiku ponad 47 godzin.

Przedstawione dane mogą ulec zmianie ze względu na niezakończone dochodzenia oraz trudności w uzyskaniu informacji od odpowiednich organów (pogotowie, prokuratura) i związanych z ochroną danych osobowych.


BEZPIECZNY PRZEJAZD 2021 W LICZBACH:

  • 4 000 000 odtworzeń spotu - kampania reklamowa wideo w serwisie internetowym
  • ponad 1 500 000 odsłon reklam - kampania spotowa na platformach typu VoD - 2-tygodniowa kampania w serwisach internetowych VoD
  • ponad 1 061 521 osób obejrzało spoty kampanii w multipleksach kinowych w całej Polsce
  • 1 676 091 wyświetleń materiałów kampanii – działania reklamowe w mediach społecznościowych
  • 873 891 odbiorców postów w mediach społecznościowych
  • 109 000 rozdystrybuowanych materiałów
  • 1190 prelekcji edukacyjnych (w tym 917 przeprowadzonych w ramach projektu „Październik miesiącem edukacji”)
  • 37 194 wyedukowanych dzieci (w tym ponad 29 400 w ramach projektu „Październik miesiącem edukacji”)
  • 776 akcji informująco-promocyjnych na przejazdach (w tym 697 w ramach bezpiecznego piątku)
  • 64 832 odbiorców akcji informująco-promocyjnych na przejazdach
  • 142 mandatów
  • 395 upomnień
  • 723 kontrole trzeźwości
  • 4 imprezy motoryzacyjne
  • 39 pikników edukacyjnych
  • 259 usterek zgłoszonych przy pomocy formularza „Zgłoś usterkę”
  • Udział w telewizyjnym „programie śniadaniowym” – lokowanie idei/produktu w tzw. „programie śniadaniowym” jako jeden z tematów/wątków porannego magazynu/audycji
  • cykl min. 4 audycji radiowych
  • 9 szt. - reklamy w prasie o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym