Znak Przejście prze tory zabronione przy torach
Kolejarze apelują: Nie ryzykuj na torach i wiaduktach

Kilkaset nowych tablic ostrzegawczych o zakazie przechodzenia przez tory w miejscach niedozwolonych, patrole Straży Ochrony Kolei i kampania społeczna…

Odbiór materiałów kampanijnych.
Materiały edukacyjne kampanii „Bezpieczny przejazd” pomogą dzieciom w szpitalach przetrwać czas epidemii.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przekazały gry, kredki, kolorowanki i zeszyty edukacyjne kampanii społecznej „Bezpieczny przejazd” dzieciom, które…

Więcej informacji

Grafika - wypadek na przejeździe
Statystyki wypadków – kwiecień 2020

6 wypadków i kolizji, 1 osoba zabita, 4 ciężko ranne, to bilans zdarzeń do jakich doszło w kwietniu z udziałem pojazdów i pieszych na przejazdach oraz…

Więcej informacji

Mama i syn przy komputerze
Znasz przepisy i znaki? Dziel się wiedzą z innymi i dołącz do akcji Ambasadorek Bezpieczeństwa!

Świat kolei jest bezpieczny i bardzo ciekawy, o ile znamy i stosujemy się do zasad panujących na przejazdach i przejściach kolejowo-drogowych. Dołącz…

Więcej informacji

Mama z córką przy laptopie
Kilka dni oddechu, czyli majówka 3,2,1 start!

Przed nami długi weekend majowy, czyli czas który zwykle spędzaliśmy na grillowaniu z przyjaciółmi i rodziną, wyjazdach poza miasto lub krótkich city…

Więcej informacji

Człowiek ze słuchawkami na uszach
Pamiętaj, tory to nie miejsce na żarty!

Coraz cieplejsze dni zachęcają do wychodzenia i spędzania czasu na świeżym powietrzu, szczególnie teraz, kiedy obostrzenia dotyczące pandemii zostały…

Więcej informacji

Prowadzący warsztaty - Włodzimierz Kiełczyński
Seminarium online. Blisko 9 tysięcy uczestników. Kolejarze apelują #Zostańwdomu.

Zachowując zasadę #zostańwdomu, kolejarze postanowili wykorzystać obecny czas na wirtualną edukację i dyskusję. Na portalu Facebook odbył się…

Więcej informacji

Grafika promocyjna #żółtanaklejkaPLK
Spot kampanii „Bezpieczny Przejazd” jednym z najpopularniejszych na YouTube

W marcu br., jedną z najpopularniejszych reklam w Polsce w serwisie YouTube był spot kampanii społecznej „Bezpieczny przejazd…” promujący…

Więcej informacji

Grafiki promocyjne wykorzystywane w kampanii.
Aplikacje PLK „Bezpieczny przejazd” - edukacja i zabawa - #zostańwdomu

Internetowe seminarium dla blisko 9 tys. uczestników, aplikacje - gry dla dzieci i młodzieży, likwidacja fake newsów na temat zachowania na…

Więcej informacji