Statystyki wypadków – grudzień 2021

19 wypadków i kolizji, 4 osoby zabite, 2 osoby ciężko ranne to bilans zdarzeń do jakich doszło w grudniu br. z udziałem pojazdów i pieszych na przejazdach oraz przejściach kolejowo-drogowych kat. A-E.

Grafika z ikonami wykresu kołowego i słupkowego i podpisem statystyki.

Ponadto w ostatnim miesiącu 2021 roku miało miejsce 21 wypadków z udziałem pieszych w miejscach niedozwolonych. W ich wyniku zginęło 21 osób, a 1 została ciężko ranna.

W 2021 roku na przejazdach wydarzyło się 201 wypadków i kolizji (o 43 więcej niż w zeszłym roku), zginęło 49 osób (o 5 więcej niż w zeszłym roku), 17 zostało ciężko rannych (o 3 mniej niż w zeszłym roku).

Przerwy/ograniczenia w ruchu pociągów w związku z wypadkami i kolizjami wyniosły w grudniu ponad 64 godziny.

Przedstawione dane mogą ulec zmianie ze względu na niezakończone dochodzenia oraz trudności w uzyskaniu informacji od odpowiednich organów (pogotowie, prokuratura) i związanych z ochroną danych osobowych.


BEZPIECZNY PRZEJAZD 2021 W LICZBACH:

  • 4 000 000 odtworzeń spotu - kampania reklamowa wideo w serwisie internetowym
  • ponad 1 500 000 odsłon reklam - kampania spotowa na platformach typu VoD - 2-tygodniowa kampania w serwisach internetowych VoD
  • ponad 1 061 521 osób obejrzało spoty kampanii w multipleksach kinowych w całej Polsce
  • 1 676 091 wyświetleń materiałów kampanii – działania reklamowe w mediach społecznościowych
  • 873 891 odbiorców postów w mediach społecznościowych
  • 249 248 rozdystrybuowanych materiałów
  • 1 389 prelekcji edukacyjnych (w tym 978 przeprowadzonych w ramach projektu „Październik miesiącem edukacji”)
  • 43 584 wyedukowanych dzieci (w tym 30 812 w ramach projektu „Październik miesiącem edukacji”)
  • 847 akcji informująco-promocyjnych na przejazdach (w tym 726 w ramach bezpiecznego piątku)
  • 68 095 odbiorców akcji informująco-promocyjnych na przejazdach
  • 153 mandaty
  • 438 upomnień
  • 723 kontrole trzeźwości
  • 4 imprezy motoryzacyjne
  • 39 pikników edukacyjnych
  • 330 usterek zgłoszonych przy pomocy formularza „Zgłoś usterkę”
  • Udział w telewizyjnym „programie śniadaniowym” – lokowanie idei/produktu w tzw. „programie śniadaniowym” jako jeden z tematów/wątków porannego magazynu/audycji
  • cykl min. 4 audycji radiowych
  • 9 szt. - reklamy w prasie o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym