„Bezpieczny przejazd…” wśród asów komunikacji SABRE
SABRE Awards (Superior Achievement in Branding, Reputation & Engagement) to prestiżowy międzynarodowy konkurs branży public relations, organizowany od 2008 roku przez PRovoke Media (dawniej Holmes Report), czyli uznanego wydawcę dostarczającego najważniejsze wiadomości, opinie i dane z branży PR z całego świata. Do konkursu co roku zgłaszane są największe kampanie komunikacyjne na świecie, prowadzone przez międzynarodowe marki i najbardziej renomowane instytucje.
Nominacja dla kampanii społecznej PKP Polskich Linii Kolejowych S.A., przygotowanej przez agencję PR Partner of Promotion, jest wyjątkowym wyróżnieniem w obszarze komunikacji i dużym sukcesem. „Bezpieczny przejazd…” został wybrany przez grono międzynarodowych ekspertów spośród 2000 zgłoszeń, z których na shortlistę trafiło ostatecznie 400 (lista wszystkich nominowanych).
W tegorocznej edycji SABRE Awards nominowano dziewięć projektów z Polski. W kategorii The Baltics znalazły się:
- PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz agencja Partner of Promotion: kampania "#ŻółtaNaklejkaPLK ratuje życie";
- Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług: kampania #RatujemyPolskieMiejscaPracy;
- Samsung oraz Agencja d*fusion communication: kampania "Zmień spojrzenie";
- Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw "Unia Owocowa" oraz agencja Procontent: działania chroniące polskich sadowników w czasie pandemii Covid-19.
- Agencja Clue PR: kampania "Na czym polega trend oceniania kobiet w Polsce, czyli women shaming?".
Nagrody zostaną wręczone 9 czerwca podczas wirtualnej gali.