Młodzieżowi Ambasadorzy na pokładzie kampanii „Bezpieczny Przejazd”

Do Ambasadorek i Ambasadorów Bezpieczeństwa kampanii społecznej „Bezpieczny Przejazd” dołączyli Przemo, Aria i Pjoter z grupy WAKSY – najpopularniejszego kanału YouTube skierowanego do młodzieży.

Ekipa kanału "Waksy" podczas kręcenia zdjęć.

W odcinku „Najgorszy szlaban” członkowie grupy WAKSY ostrzegają przed skutkami wybierania drogi na skróty i przeprawianiem się przez tory w miejscach niedozwolonych. Pokazują, jakie skutki może nieść za sobą nieuwaga i korzystanie na terenach kolejowych z popularnych wśród młodzieży rozpraszaczy, np. smartfonów. Przypominają o nieocenionej roli Żółtej Naklejki PLK w sytuacji kryzysowej na przejeździe kolejowo-drogowym i wyjaśniają, gdzie ją znaleźć i jak z niej korzystać. Grupa WAKSY będzie promowała ideę kampanii społecznej również na swoich profilach w mediach społecznościowych.

Zaangażowanie w projekt „ekipy”, która cieszy się popularnością wśród młodzieży, pokazuje, że o sprawach ważnych można mówić „z przymrużeniem oka” i tym sposobem budować wiedzę odbiorców. Tym bardziej że organizator kampanii „Bezpieczny Przejazd” – PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. – wierzy, że edukacja młodzieży nowatorskimi metodami ma niebagatelny wpływ na ich bezpieczne zachowania w przyszłości.

WAKSY to najpopularniejszy młodzieżowy kanał w serwisie YouTube. Zrzesza ok. 1,43 mln subskrybentów. Influencerzy w dowcipnych, krótkich filmach fabularnych opowiadają o szkolnej rzeczywistości bliskiej niejednemu nastolatkowi.

Już dziś premiera odcinka poświęconego bezpiecznym zachowaniom na terenach kolejowych. Zapraszamy do śledzenia kanału WAKSY!