Koordynator w maseczce wręcza kierowcy ulotkę kampanii.
Bezpieczny piątek – 25 czerwca 2021 r.

Rusza kolejna edycja projektu pn. „Bezpieczny piątek” - akcji prowadzonej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach kampanii społecznej…

Widok na tył samochodu z bagażnikiem dachowym, w tle szczyty górskie
Wakacyjny niezbędnik odpowiedzialnego kierowcy

Wakacje zbliżają się wielkimi krokami i coraz więcej z nas snuje plany wakacyjnych wojaży. Niezależnie od tego, czy wybierzemy wspinaczkę na szczyty…

Więcej informacji

Grafika, Logotyp SABRE AWARDS i logotyp kampanii
Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko!” zwycięzcą SABRE Awards 2021

Kampania społeczna Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko!” została nagrodzona w największym, międzynarodowym konkursie PR – SABRE Awards 2021.…

Więcej informacji

Grafika samochód uderzony przez lokomotywę.
Statystyki wypadków – maj 2021

13 wypadków i kolizji, 4 osoby zabite i 1 ciężko ranna to bilans zdarzeń do jakich doszło w maju br. z udziałem pojazdów i pieszych na przejazdach…

Więcej informacji

Grafika ze schematem żółtej naklejki PLK i podpisem 3 lata żółrtanaklejkaPLK
3 lata z #ŻółtaNaklejkaPLK. Ponad 1300 razy zapobiegła tragediom na przejazdach

Oznakowanie 14 tys. przejazdów kolejowo-drogowych żółtymi naklejkami z informacjami ratującymi życie przynosi efekty. Od początku ich istnienia, 1313…

Więcej informacji

Samochód z otwartym bagażnikiem wypełnionym walizkami, w tle las i zachód słońca.
#ŻółtaNaklejkaPLK, czyli liczymy sekundy ratujące życie

Weekend czerwcowy zbliża się wielkimi krokami. Większość Polaków zapyta pewnie – w góry czy na Mazury? My zastanawiamy się – bezpiecznie i „z głową”…

Więcej informacji

Mężczyzna trzyma znak drogowy z ograniczeniem do 50 km/h
Nowe przepisy drogowe od 1 czerwca

1 czerwca wchodzą w życie nowe zasady ruchu drogowego. Obejmą wszystkich uczestników ruchu - pieszych, kierowców, rowerzystów.

Więcej informacji

Widok na stoisko kampanijne z uczestnikami wydarzenia
Dzień Dziecka w Bielisze – prawie 400 uczniów dołączyło do grona Ambasadorów Bezpieczeństwa

Kampania społeczna „Bezpieczny przejazd” wzbogaciła się o kolejnych Ambasadorów Bezpieczeństwa podczas obchodów Dnia Dziecka z udziałem Prezesa Rady…

Więcej informacji

Plakat promocyjny Programu partnerskiego z założeniami programu partnerskiego.
Mamy nowych Ambasadorów Bezpieczeństwa! Zakończenie programu partnerskiego dla szkół.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zakończyły pierwszą edycję ogólnopolskiego programu partnerskiego dla szkół, promującego założenia Kampanii społecznej…

Więcej informacji